18 Ekim 2010 Pazartesi

ALTIN PORTAKAL YÖNETMENLERİ BABA KARAKTERİNİ MERCEK ALTINA ALDI.

Altın Portakal Film Festivali'nin sonuç ile, sormak yanlış olmaz, çağdaş Türk sinemasının genç üyeleri arasında baba ile sorun nedir? konu, ödüllü filmler bir dizi, 'Çoğunluk' den değişik yaklaşımlar bulunmaktadır rağmen 'Toll Bozkurt,' çocukların yaşamları üzerinde babaların nüfuzu kötüye odaklandı


"Çoğunluk" (Çoğunluk) en iyi film ödülü verildi; yönetmen Seren Yüce, en iyi yönetmen seçildi ve aktör Bartu Küçükçağlayan Altın Portakal de Mertkan rolüyle en iyi erkek oyuncu ödülüne layık görüldü.
özellikle sorunlu babalar - - önde ve ortada aile sorunları koymak filmlerin dikkate değer sayısı 47 Antalya Altın Portakal Film Festivali Türk sanatçıların yeni nesil çarpıcı başarılarından sadece damgasını vurdu, hem de yayınlayabilirsiniz.

Hikayeleri farklı filmler için farklı olduğunu ve Türk sinemasına daha büyük bir trendin sorunu kısmını oluşturur önermek yanlış olur; yine de, soru kalır: Türk sinemasının tüm bu genç üyeleri ile baba ile sorun nedir?

Ödüllü "Çoğunluk" (Çoğunluk) konuyla canlandıran filmlerin sadece biridir. orta sınıf bir aileden geliyor Mertkan, ancak basit bir ömrü vardır o böylece babasının yakında onun inşaat şirketi için çalışmak onu sürükler "bir adam haline gelir." Mertkan bir kız ile bir ilişki başladığında ve babası öğrenir kız Türkiye'nin doğusundan olduğunu, genç adam ayrımcılık ve aile baskısı ile yüz yüze gelir.

Film en iyi film ödülü verildi, yönetmen, Seren Yüce, en iyi yönetmen ve aktör Bartu Küçükçağlayan Altın Portakal de Mertkan rolüyle en iyi erkek oyuncu ödülüne layık görüldü seçildi.

Tolga Karaçelik's "Gişe Memuru" (Toll Booth) Bu arada, bir makine gibi bütün gün bir gişesine çalışan bir antisosyal genç adam onun canlandırdığı en iyi ilk film ödülünü kazandı. Onun hasta babası ile yaşamakta ve onunla uzak bir ilişkisi vardır. O farklı bir yaşam istiyor olsa da, o ilk babası yüzleşmek gerekir ve o hareket etmeden önce çifti arasındaki sorunu gidermek.

"Çakal" (The Jackal), Erhan Kozan ilk uzun metrajlı filmi mafya ile çalışmaya başlar hakkında genç Akın vardır. onun karanlık bir atmosfere sahip film Akın'ın hikayesi gösterir, aile evden annesinin özellikle ölüm ve yola babasını hiç sevmedim çünkü.

İlksen Başarır tarafından "Atlıkarınca" (Merry-Go-Round), büyük şehirde küçük bir kasabadan hareketli ve zor seçimlerle karşı karşıya bir ailenin içine kapanık üyeleri gösteren başka bir kötü baba hikaye. Erdem, iyi bir yazar olmak istiyor baba, ama kırılgan görünüyor mutsuz ailenin yüzeyin altında yatan daha birçok sorunları vardır.

O Altın Portakal sırasında baba figürleri üzerinde duruldu sadece genç yönetmenlerin değildi. Sinan Çetin, Türkiye'nin en tanınmış yönetmenlerinden biri tarafından "Kağıt" (Kağıt), gösteriler para bulmak ve bir film yapmak için uygun kağıt elde etmek ve onun emekli subay babası olduğunu ikna etmeye çalışıyor hem de genç bir yönetmen o bir eczacı ancak bir film yönetmeni olacak değildir.

Baba sorun

de baba figürü sorunun başka örnekler de vardı: "Sinyora Enrica Ile İtalyan Olmak" (Sinyora Enrica) 'babasının zayıf bir ilişki vardır çünkü genç bir çocuk İtalya'ya gidiyor s; "Zefit" (Zephyr)' in kız bir baba yok ve çok annesi bağlı, "Kavşak" (Crossing) ana karakteri mutlu bir ailem var gibi davranarak bir yalnız adam, "Kar Beyaz" (Beyaz Kar gibi) olan bir çocuk Babası hapiste olan ve "Gölgeler ve Suretler" (Gölgeler ve Yüzler) Kıbrıs'ta babasını kaybetmiş bir kız.

filmleri bir çok temel sorun ortadan kırılıyor ve babadan bağımsız olarak, filmlerin oldukça Freudcu yoruma açık anlamı; bu filmlerin çoğunun farklı hikayeler bireysel kaynaklandığını dikkat çekicidir.

"Çoğunluk" sorunu genel olarak orta sınıf bir ailenin ile. "Çakal", "Toll Booth" veya "Kağıt" in genç erkeklerin sorunları ağırlıklı olarak sosyal ama onlar ilk babalarının çeşitli debriyajlar kaçan önce babaları yüzleşmek zorundadır.

Baba bir otorite figürü olarak, filmlerin merkezi ve aile içinde sorunlar olduğunu çok bağlıdırlar ve dış dünyaya ayna.

1990'lardan film yönetmenlerinden nesil ve daha sonra bir zorunluluk sosyal konular uzaklaşmaya ve bireylerin ve onların yalnızlık odaklanmak hissettim.

Vardiya hem Türkiye'de siyasetin genel bir kaçış ve dünyanın geri kalanı paralellik. Ancak, yeni nesil bir sosyal çerçeve içinde yerleştirerek, bireysel ve aile öyküsü almak ve siyasi bağlamak eğik gibi görünüyor.

Altın Portakal Film Festivali'nde tüm bu filmlerin yan yana çok iyi bu sosyal eğilimlerin artan gücü öncüsü olabilir.


MOBİLYA KONYA |
MOBİLYA LTD ŞTİ |
MOBİLYA MAĞAZASI |
MOBİLYA MAĞZALARI |
MOBİLYA MALZEMELERİ |
MOBİLYA MARKALARI |
MOBİLYA MASALAR |
MOBİLYA MDF |
MOBİLYA MERDİVEN |
MOBİLYA METAL |
MOBİLYA METAL AKSESUAR |
MOBİLYA MODELLERİ |
MOBİLYA MUTFAK DOLABI |
MOBİLYA MUTFAK DOLAPLARI |
MOBİLYA MUTFAK KÖŞE |
MOBİLYA MUTFAK MASA |
MOBİLYA MUTFAK MASALARI |
MOBİLYA MUTFAK MASASI |
MOBİLYA MUTFAK MODELLERİ |
MOBİLYA MUTFAK MUTFAK |
MOBİLYA MUTFAKLAR |
MOBİLYA MUTFAKLARI |
MOBİLYA ODA |
MOBİLYA ODALARI |
MOBİLYA ODASI |
MOBİLYA ORTA SEHPA |
MOBİLYA OTURMA GRUBU |
MOBİLYA OTURMA GRUPLARİ |
MOBİLYA OTURMA ODASİ |
MOBİLYA PORTMANTO |
MOBİLYA PUF |
MOBİLYA REHBERİ |
MOBİLYA RESİMLERİ |
MOBİLYA SALON |
MOBİLYA SAN |
MOBİLYA SANAYİ |
MOBİLYA SANAYİİ |
MOBİLYA SANDALYE |
MOBİLYA SATIŞ |
MOBİLYA SEHPA |
MOBİLYA SEHPALAR |
MOBİLYA SEKTÖRÜ |
MOBİLYA SİSTEMLERİ |
MOBİLYA SİTELERİ |
MOBİLYA SİTESİ |
MOBİLYA TAKIMI |
MOBİLYA TAKIMLARI |
MOBİLYA TASARIM |
MOBİLYA TASARIMI |
MOBİLYA TASARIMLARI |

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.