18 Ekim 2010 Pazartesi

İSTANBUL KAPALI ÇARŞI 140 MİLYON LİRA YATIRIMLA YENİNDEN HAYATA DÖNDÜ.

Çarşı 45.000 metrekare kapalı alana sahiptir. Hürriyet fotoğraf
Tanınmış Türk markaları Kapalıçarşı, 140 milyon Türk Lirası yatırım ile yeniden doğmuş olmaktır İstanbul'da tarihi alışveriş kompleksi içinde mağaza açmayı yarışıyor.

Mağazalar, belediye ve çarşı yönetimi 550 yıllık Osmanlı tesisinde ticareti geliştirmek niyetindeyiz.

Kapalı Çarşı, ya da Kapalı Çarşı, yaklaşık 3600 dükkan altın ve hediyelik eşya satan, kentin en önemli turistik bugün biridir.

Çarşı 500.000 ziyaretçi her gün ev sahipliği yapıyor.

Fatih Belediyesi Kasım ayı sonuna kadar bitirilmesi için bir çalışma ile yenileme başlıyor. yakında Anıtlar Kurulu, resmi vücut ülkenin tarihi miras sitelerinde imar çalışmaları için sorumlu olarak planını onayladı gibi, fiili çalışma çarşı yönetimine göre başlayacaktır.

Çarşı bütünüyle modern bir kimlik kazanacak, Hasan Fırat, Kapalıçarşı Tüccarlar Derneği başkanı, Radikal gazetesi söyledi. "Tırtıllar çarşı yasak olduğundan, tüm binanın tavan el restore edilecek."

Çarşı 45.000 metrekare kapalı alana sahiptir.

Restorasyon çarşı içinde günlük ticaret rahatsız şekilde değil gece gerçekleşecek.

yenileme sonra, çarşının büyük markaların taleplerini karşılamak için bir potansiyele sahip olacak, Fırat söyledi.

Vakko ve Migros zaten son birkaç hafta içinde çarşı yönetimi için başvuruda bulunmuş, dedi. "Vakko bile geçici bir çözüm olarak bir stand açmak için teklif etti."

"Migros ayrıca sadece 40 metre kare bile bir yer istedi," dedi.

Büyük çarşı tarihinin yeniden canlandırılması Vakko, yerel bir lüks giysiler satıcı ve Migros, bir süpermarketler zinciri gibi markaların çekti.

Birçok ünlü ve uluslararası rakamlar İstanbul'a tatillerini sırasında yapı ziyaret olarak Vakko, çarşı içinde bir dükkandan kira başvurdu.

"Bu şehirde bir yabancı turist ziyaret etmek için ilk hedef olduğu için her zaman Kapalıçarşı'da ilgilenmişlerdir," Vakko Yönetim Kurulu Başkanı Cem Hakko Radikal gazetesi söyledi. "Dünya liderleri ve İstanbul ziyaretleri sırasında çarşı yıldız mağazası."

Hakko şirket çarşı yönetiminden talebine yanıt bekliyor "dedi.

Migros çarşı içinde bir mağaza şirket için bir "prestij yatırımı" olacağını söyledi.

"Kapalı Çarşı bizim için özel bir yerdir," Özgür Tort, Migros genel müdürünü söyledi. "Bu aynı zamanda ağır günlük trafik ama tarihsel doku sadece nedeniyle önemli."

Yılmaz Yılmaz, Türkiye'nin Birleşmiş Markalar Derneği başkanı, çarşı dünyanın en eski kapalı alışveriş merkezi olarak adlandırılır. çarşı içinde geleneksel katılmadan Modern perakendecilerin sinerji farklı bir tür oluşturmak olacağını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.