31 Ekim 2010 Pazar

POZİTİF DÜŞÜN BAŞARILARI YAKALA

Eğer pencere ve perdeleri kapatıp karanlıkta kendinizi hapsetmek isteyebilirsiniz, ya da perde ve ışık alarak pencere ve hayatınızın umut açmak isteyebilirsiniz


Bugünün interaktif araç


Video Fotoğraf Ses

Yazıcıya Gönder Arkadaşıma Gönder

Post yorumlarınızı

Okuyun yorum




M. Arat
Kentin en işlek meydanlarından birinde, trafik metro istasyonu inşaatı nedeniyle yine ağır oldu. Yeni bir müşteri alarak bir taksi şoförü müşteriye mırıldanıp oldu: "Bu kare geliyor İnsanlar salaklar vardır. Ne bir kişi tür yoğun trafik ortasında buraya geliyor? Evine git ve orada kal. ? Belki seni aptal ne bekleyebileceğini, çünkü yanılıyorum "hakaret duyunca, müşteri öfkeli var:" Sen beni aptal diyorsun? Sen kim olduğunu sanıyorsun? Arabadan çık ve sana gerçek salak göstereceğim! "

Bir hafta sonra başka bir taksi başka bir müşteri aldı. Trafik çok aynı nedenle her zamanki gibi ağırdı. reçel ortasında, taksici müşteri ile konuşmaya başladı, "Efendim, 1980'lerde ölen biri canlandı olmak ve buraya gelmek olsaydı, o bu kenti tanımak için mümkün olmaz. Şehrin etrafında sürekli bir ilerleme vardır. Metro, bir zamanlar çok kısıtlı ve yetersiz, havaalanına uzatıldı. Birkaç yıl içinde, yol deniz altı tüneli bir tür olacak ve şehrin diğer tarafına ulaşmak mümkün olacak. Bir deniz altı tüneli bizim için bir zamanlar hayal olduğunu biliyorum. Şehir gelişiyor. Tabii ki, bunun dışında ortaya çıkan bazı sorunlar var, ama doğum sancıları kıyasladık. Bu trafik sıkışıklığı şehrin yeni bebek doğurma önce yaşadığını ağrıları biridir. "Müşteri cabdriver's zihniyet hayranlığını kazanan kabin çıktı önce onu bir ipucu verdi.

Melinda onu üniversitede seçmelere katılmak istiyordu. Ama hiç oyunculuk deneyimi vardı. "Pozitif olun: dedi profesör, görüşünü sordum. Olumsuz düşünceler bile kavga önce vazgeçerek ifadesidir. onlar en azından denemek çünkü kim pozitif olanlar, şanslı olanlar ve ellerinden gelenin en iyisini yapmak. "Sonunda seçmelere katılmak için onun kararını. Adriana, arkadaşı, aynı zamanda katılmaya gidiyordu. O çocukluğundan beri oyunculuk olmuştu. Onun bir arkadaşı "ve deneyimli olduğu için, bu seçmelere girmeyiniz seçtiğiniz değilseniz, herkes alay edecek." diyerek, Adriana uyardı bazı tereddütlere karşın, Adriana da bir deneyin vermeye karar . seçmelere sırasında jüri adayları sneakily masaya kol saati çalmak istedi. Ama o kadar kolay değildi. herkesin ederken çalmaya devam katılımcıların bakışları vardı nasıl onlara neydi? Adriana o bu isteği duyunca şok oldu. Bir an için, o seçilmiş olmama düşündüm. Aniden bir sarhoş bir insan gibi hareket yapmaya karar verdi. O gerçekçi gelemedi, bütün bütün o küçük olduğu için ne kadar zor o çalıştım olursa olsun. Diye endişeli başlamıştı, ama bunu saklamaya çalıştı. O sarhoş bir kız gibi sallanan ve aynı zamanda masa yaklaşıyor. Dedi, ama seyretmek yakaladı jüri Adriana seçmelere başarısız "Biz size! Var" dedi. Şimdi Melinda gelmişti. O Julie's eşarp fark ettim. Julie jüri başkanı oldu. "Ben seçilme şansı var," jüriye Melinda dedi. "Ben sahnede hareket hiç. Kesinlikle burada başarısız olur. Ama en azından ben bir anı olarak benimle bir şeyler almak istiyorum. Ben benimle eşarp, Julie alabilir miyim? Bana bunu vermek istemiyorsanız, o ile bir hatıra fotoğrafı çekmek istiyorum. "Julie bile Melinda isteği cevap teşebbüs etmeden önce, Melinda yakın jüri masasına geldi ve o ve bir epilepsi krizi varmış gibi sallanmaya başladığında Masanın üzerinde düştü. Herkes şok oldu. Julie hemen ve onun gömlek düğmeleri iki laubali Melinda koştu. birkaç kez Öksürük, Melinda oturdu. "Ben, Julie, teşekkür sakıncası var. Bunun için üzgünüm. yardımcı olduğunuz için teşekkürler. bana o odada dinlenmeye atalım. "o sahne ayrılmadan önce, diye sordu," Nerede bu seyretmek koymak gerekir? Ya ben bu tutabilirim? "Bu bir epilepsi krizi geçiren taklit ederken Melinda tablo yaklaştı anlaşılmaktadır. Bu kaos sırasında, o bir el çabukluğu ile izlemek çalmak başardı. Adriana, onun karamsar bir tavırla, aynı şeyi başarısız ise onun olumlu tutum yardımıyla, Melinda, hiç oyunculuk deneyimi yaşıyorsunuz, seçmelere geçmek başardı.

Olumsuz düşünce ve tutumlarını olumlu düşünceleri ve tutumları bizi güçlendirecek bir vitamin almak gibi olsa da, bizi zayıflatmak bir hap gibi.

B7 |
B7 |
B7 |
B7 |
B7 |
B7 |
B7 |
B7 |
B7 |
B7 |

B8 |
B10 |
B12 |
B14 |
B16 |
B18 |
B20 |
B22 |
B24 |

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.