15 Ekim 2010 Cuma

TÜRKİYE VE ÇİN ARASINDA HIZLI TREN AĞI KURMAK İÇİN 30 MİLYAR DOLARA ANLAŞTI

Türkiye ve Çin bir hızlı tren ağı için Türkiye genelinde demiryolu hatlarının 7000 kilometre inşaat işbirliği konusunda anlaştılar, Ulaştırma Bakanlığı'ndan bir üst düzey yetkilisi duyurdu.


Demiryolu İşbirliği Anlaşması ardından, Çin Başbakanı Wen Jiabao ile Türkiye ziyareti sırasında erken bu hafta imzalanan, Çin tüm iletişime geçmek amacı yüksek hızlı tren inşaat projeleri bir dizi finans 28000000000 $ 30 $ milyar ballpark fonların kredi vereceğini Ülkenin köşeleri. Demiryolu ağı saatte 450 kilometre hıza ulaşmak yüksek hızlı trenler için uygun olacaktır, onun adını vererek kaçınılması resmi, ileri sürdü.

Bu kredi, Ayaş Tüneli de uygun olmayan fiziksel koşulları ile ilgili sorunlar aşağıdaki Uzun süredir bekleyen olmuştu Sürat Demiryolu Projesi, sonucunda bir kez daha gündeme geri döndü.

Çinli yetkililer Sürat hattı üzerinden yürütülen çalışmalar ve projenin tamamlanmasından ama imkansız değil zor olacağı sonucuna Ayaş Tüneli inceledi.

Bakanlık yetkilileri Türk Cumhuriyeti'nin kuruluşunun yüzüncü yıldönümü için zaman içinde Ankara-Sivas, Ankara-İzmir ve 10 yıl içinde Ankara-Antalya hattı ve 2023 yılına kadar tüm 7000 kilometre, tam planlıyoruz. Ankara-Konya ve Ankara-İstanbul hızlı tren hatları şu anda ülkenin kendi kaynakları altında ilerlemektedir. Hükümet ayrıca kendi kaynaklarından altında Karaman-Mersin-Adana hattı vuruşunu planlıyor.

, Ankara-Sivas hattı; Edirne-İstanbul hattı; Bolu dağlık bölgede geçecek Ankara-İstanbul Sürat Demiryolu Projesi: Çin kredi, diğer taraftan, aşağıdaki yüksek hızlı demiryolu hatlarının yapımı finanse edecektir aynı zamanda Ankara-Yerköy hattı olarak adlandırılır; Yerköy-Kayseri hattı; Sivas-Malatya-Elazığ-Diyarbakır hattı; Sivas-Erzincan-Erzurum-Kars hattı, Erzurum-Trabzon hattı, Ankara-İzmir hattı, hangi Ankara-Antalya hattı; ve son olarak Konya-Antalya hattı Afyon geçecek.

Bir zamanlar tüm bu projeler, 12 saat içinde dış kuzeydoğu sınırında Kars ulaşacak Türkiye'nin en uzak kuzeybatı köşesinde yer Edirne uzanan yolculuğuna başlayan yüksek hızlı tren tamamlanmıştır. Bu tren ve inşaat devam hala Marmaray tünel aracılığıyla boğazın sularına altında geçecek Eskişehir-Ankara-Yerköy-Sivas-Erzincan-Erzurum hattı boyunca gidecek. Yüksek hızlı tren güzergahı Malatya ve Elazığ geçiş, Sivas Doğu Anadolu'da Diyarbakır uzatacaktır. Aynı zamanda Trabzon Erzurum uzatmak olacaktır.



MAĞAZA DEKORASYON |
MAĞAZA DEKORASYONLARI |
MAĞAZA DEKORASYONU |
MAĞAZA MOBİLYA |
MAĞAZA MOBİLYALARI |
MAĞAZA VİTRİN |
MAĞAZA VİTRİNİ |
MAĞAZA VİTRİNLERİ |
MAĞAZASI DEKORASYONLARI |
MAĞZA VİTRİNLERİ |
MAİL BELLONA |
MAİL BELLONA COM |
MAİL DOGTAS |
MAİL DOGTAS COM |
MAİL İSTİKBAL |
MAKSİ OTURMA GRUBU |
MAKSİ OTURMA GRUPLARI |
MALTEPE MOBİLYA |
MALZEME DOLABI |
MAMA SANDALYE |
MAMA SANDALYELERİ |
MAMA SANDALYESİ |
MANDALİN SANDALYE |
MANİSA VİTRİN |
MANİSA YATAŞ |

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.