12 Kasım 2010 Cuma

2 MİLYON MÜSLÜMAN HAC İBADETİNİ YERİNE GETİRECEĞİ İÇİN BÜYÜK BİR SEVİNÇ YAŞIYOR.

yıllık hac hac için Mekke İslam'ın kutsal şehrine seyahat ettim iki milyondan fazla Müslüman son derece nihai aşamaya büyük pratik hamle olarak heyecanlıyız.

Mekke'de Müslümanlar Arafat Dağı 'de (ayakta) "wukuf" yapacak zaman 15 Kasım bekliyor. hac kim olay için bunu yapmak istemeyenler için geçersiz kabul edilir gibi Wukuf, hac ziyaretine en önemli bir ritüel. Avrupa'daki gibi diğer ülkeler Türkiye'nin kendisini ve 10000 dan 90.000 - - 100.000 Türk hacı toplam yıllık hac hac için Mekke'de şu anda.

Emine Ayar, 97 yaşındaki Türk kadını, o yaşına rağmen çok iyi hissettiğini Zaman'a anlattı. O Umre hac için 10 yıl önce kutsal toprakları ziyaret etti ve yeniden bu yıl ziyaret etme şansı kavradı "dedi. "Ben wukuf yapmak ve hacı olmak istiyorum. Şimdiye kadar ben on tawafs [Kaba ve tavaf] gerçekleştirdik. Ben otelden Kaba yürüyün. Biraz zor ama yine de çok güzel. Ben Tanrı'ya şükür sağlıklıyım. Ben zaman genç her Müslüman hac yapmak için tavsiye, "diye kaydetti.

Arafat Dağı hacı Hac bir ayin olarak [İslam takviminde] Zilhicce dokuzuncu harcamak nerede Mekke yaklaşık dokuz kilometre uzaklıkta çölün içindedir. Bu gün, hacılar batımında için öğle arası Mekke ve dua yüz. Peygamber'in yaptığı hac esnasında Arafat Dağı onun veda hutbesini verdi. performans wuquf yılında, hacıların mecazi bu Peygamber ele katılın. Wuquf temizlemek ve arındırmak ruh ve zihin hacıların kalmak için hazırlık Muzdalifah gece inanılıyor.

gün batımı sonrası, hacı onlar Mina de, çakıl Hac daha sonra Şeytan temsil eden üç taş at attı olmak toplamak Muzdalifah, taşınır. taşlama ardından, hacıların dünyadaki diğer milyonlarca Müslüman katılarak, Kurban Bayramı ilk gününde hayvanlar kurban edeceğim.

Eman, 10 adlı Yemenli bir kız, ailesi ile birlikte Mekke'ye ziyarete geldiğini söyledi. "Ben hissettim çok benim ilk Tavaf sırasında heyecanlı. Kaba çok büyük - bu televizyonda göründüğünden daha büyük. Kaba Ziyaret Babam şimdiye kadar bana verdiği en güzel hediyedir. Ben hac ziyaretine aşk olduğuna inanıyorum. O peygamber [Muhammed] selam geçmektir. Ben her Müslüman çocuğun Mekke ve Kabe ziyaret etme şansı olsaydı, "diye belirtti.

Ziyaretçiler Mekke'de yoğun trafik hakkında çoğunlukla şikayetçi. Onların otellerden Kaba ulaşmaya çalışan saat harcamak zorunda. Bazıları otobüsten indik ve yaklaşık dört kilometre yürümek trafik saatlerce israf yerine Kaba ulaşmak için söylüyorlar.

85 yaşındaki Recep Özdemir yorgunluk ve uykusuzluk rağmen Mekke'de olmaktan mutlu olduğunu söyledi. "Ben sadece gece dualar gerçekleştirdiniz. Ben de Kaba circumambulated. Şimdi Kaba güzelliğini seyretmek olacaktır. Ben sabah namazından sonra bir dinlenme benim otel dönecektir. Ben Tanrı beni hac ziyaretine yapmasına izin mutluyum. Ben yorgunum, ama kimin umurunda? Arkadaşlarımın bana yardım et. Tanrı bu topraklara beni göndermek için dua etti. O benim dualar kabul edilir. Hac ziyaretine iyiliği için Tanrı sormak için gerçekten de "dedi. Mekke Today's Zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.