21 Ağustos 2010 Cumartesi

TÜRKİYE SELE KAPILMIŞ PAKİSTAN HALKINA YARDIM SÖZÜ VERDİ.

Türkiye'nin çabaları sel kapılmış Pakistan yardımcı yol sözü verdi


Yerel halk için yiyecek Pakistan's İstanbul ilinde Muzaffargarh ilçesinde bir köyde bir kamyondan dağıtılan ulaşır. Pakistan hükümeti 20 milyondan fazla kişi yıkıcı sel nedeniyle barınak, yiyecek ve temiz su bulunması gerektiğini söyledi. bir bakan varken Cumhurbaşkanı Abdullah Gül Türklere Pakistan için bir yardım eli uzatmak için, seller tarafından harap seslendiği, Türkiye'nin uluslararası yardım çabalarına öncülük edeceğine söz verdi. "Ben milletimizin tarihinde Pakistan arkadaş durmak, bile uzak ve kampanyalar yardım katkıda bulunmak, Ramazan özellikle sırasında onlara yardımcı olmaya çağırıyoruz," Gül Cuma günü, yani Türkiye ile Pakistan arasındaki güçlü bağları olduğuna dikkat çekiyorlar söyledi iki ülkenin rezervasyon neredeyse olmadan her uluslararası platformlarda destek. "Türk milleti de ilgili afetler bilir ve böylece, onu her şekilde onun Pakistan arkadaşlar yardımcı olacağına inanıyoruz."


Perşembe günü, New York'ta BM Genel Kurulu'nda bir aceleyle adlı toplantıda konuşan Devlet Bakanı Egemen Bağış da Pakistan içinde sefalete sonuna kadar dünya için ortak bir sorumluluk olduğunu söyledi. "Türkiye yardım çabalarının ön planda," Bağış, AB müzakereleri, Türkiye'nin baş müzakerecisi ise, BM montaj söylenecek.

Seller, üç hafta önce üst İndus nehir havzası boyunca şiddetli muson yağmuru başladı zorla evlerinden fazla 4 milyon kişi. En yollar yanında sefil koşullarda yaşayan, biraz yiyecek ve hiçbir temiz su ile açık pek çok uyuyor. Pakistan hükümeti 20 milyondan fazla kişi barınak, yiyecek ve temiz su bulunması gerektiğini söyledi.

Türkiye, bugüne kadar fazla 2.000.000 $ Pakistan değerinde yetkililerin afet's sonrasında başa çıkmasına yardımcı $ 10 milyon ve insani yardım malzemeleri gönderdi. Bağış, iki C-130 askeri kargo uçakları yakında Pakistan için tıbbi yardım malzemeleri teslim edeceğini söyledi. bir açıklamada geç Perşembe günü yayımlanan açıklamada, Dışişleri Bakanlığı, Türkiye'nin de önümüzdeki günlerde her olmak 20 üyeli sağlık ekipleri tarafından insanlı iki sahra hastaneleri, kurmak olacağını söyledi.

Türkiye aynı zamanda afet isabet ülkeye trenle malzemeleri göndermeyi planlıyor. Türk Devlet Demiryolları (TCDD) ile işbirliği içinde, Türk Kızılayı (Kızılay) İslamabad trenle yardım malzemeleri 500 ton göndermek için gidiyor.

Sivil toplum örgütleri ve belediyelerin de etkin yardım çalışmaları bulunmaktadır. Cuma günü, Ankara Büyükşehir Belediyesi açıklamada bunun Pakistan için, hem de dört mobil fırınlar gıda ve hijyen 75 ton uçak ve kamyonlar üzerinde malzemeleri göndereceğini duyurdu.

Birçok Türk yardım kuruluşları, bireysel bağışlar için Pakistan için bir yardım eli uzatmak için çağrı yardım kampanyaları başlattılar. Bunlardan biri, Kimse Yok Mu, şimdiye kadar bebek maması gelen tıp malzeme 30 ton dağıtmıştır. Sadaka da nakit olarak ülke yardımcı 200.000 $ toplandı.

Dernek ayrıca hangi kimse bağış bir kampanya çalıştıran TL 5 kısa mesaj olarak kendi cep telefonuyla Pakistan yazma ve 5777 için göndererek. İnsani Yardım Vakfı (İHH) da Pakistan, 5000 kişi sellerden etkilenen sıcak yemek dağıtmaktadır. Türk Birliği Odalar ve Borsalar (TOBB) de bunun Pakistan 1 milyon dolar nakit göndereceğini duyurdu.

Türkiye geleneksel olarak, geçmişte benzer felaketler göre, Türkler sadece son felaketin büyüklüğünü malumunuzdur olarak artması bekleniyor şimdiye kadar mütevazı Pakistan ve yardım çabaları ile yakın ilişkiler olmuştur. "Bugün öyle bir gün hızlı, güçlü genişletmek ve Pakistan yardım için el kararlı olduğunu," Başbakan Recep Tayyip Erdoğan bir mesaj BM Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmada, Bağış tarafından Perşembe günkü toplantıda okumak söyledi. Perşembe özel Genel Kurul toplantısında, Birleşmiş Milletler ülkeleri önemli ölçüde onların sözü artırdı sonra taşkın anında yardım Pakistan 460.000.000 $ hedefine tanıştım göründü.

Biz geç ne kadar büyük felaket 'olduğunu fark vardı

ki Türkiye, Burhan Kayatürk, Meclis Pakistan grup başkanlarıyla da Pakistan hit seller kamu yararı düşük düzeyde olduğunu itiraf bir röportajda artık ciddi adımlar Türkiye'de hem alınabilmesi ve dünya çapında yardım edildi Today's Zaman'a konuşan Pakistan.

"Tek sorun olursa hemen afet kapsamına fark yoktu. ilgi düşük seviyede Pakistan için sempati eksikliğinden kaynaklanan değil, "dedi, bu yaygın kamu algı Pakistan olanlardan bu olağan idi vurgulayan söyledi. "Pakistan, ancak, onun tarihinin en kötü felaketlerin geçiyor. hala son yıllarda iki yıkıcı deprem sonrası, bu 20 milyon insan etkilenmiş ve ülke içinde iç denizler oluşturulan karargahına saldırı olmuştur kurtarmaya çalışırken iken, "dedi. "Biz geç ne kadar büyük olduğunu fark vardı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.