15 Ağustos 2010 Pazar

YENİ NESİLİN DOĞUMUYLA ESKİ RAKİPLER YENİDEN ORTAK OLDU.

Antalya'da karışık Rus-Türk çiftler bazı yüzde 80 Türk okullarına, Akdeniz kentinde bir Rus okulu (resim) çocuklarını göndermek iken Türkiye'de Rusça eğitim vermektedir.
Madde:
Hürriyet İngilizce


Ruslar ve Türkler Moskovalı bir restoranda yan yemek kebap ve ayran içme tarafında nasıl ilişkiler iki ülke arasında sadece siyasi ve ekonomik değil, kişisel ve kültürel de geliştirdik örnekler.

"Üç yıl önce, müşterilerimizin yüzde 80'i idi Türkler. Şimdi 60 ve yüzde 40 oranında Rus olan Türk var, "Müslüm Altın, Şıkıdım olarak Türk asıllı aşçı, bir Moskova iki restoran Türkiye, Rusya ve Kafkasya'dan ücret karışımı ziyade hakiki Türk yemekleri sunan söyledi. Restoran bir şarkı, Türk şarkıcı Tarkan, son derece Rusya'da popüler tarafından adını alır.

Anna Manukova, 22 yaşındaki Rus kadın içme ayran (Şıkıdım bir tuzlu Türk Ayran), restoran onun için nostalji çağrıştırıyor "dedi. "Bu Türkiye'de olan tatil hatırlatıyor. Ben çocukken ben Türkiye'ye gittim ilk kez, "Manukova, ülkeye en az altı kez seyahat söyledi.

"Gerçekten bu kadar çabuk, iki ülke arasındaki insan temas artış olmuştur ilişkilerini geliştirdi," Volkan Vural, Moskova'nın, Türkiye'nin eski büyükelçisi dedi. "Türkler, tüm Rus olmayan gerçekleştirilen KGB ajanları vardır ve Ruslarla Türklerin anlaşılan emperyalistlerin hizmetçileri değildir."

Artan turizm de siyasi ilişkiler üzerinde olumlu bir etkiye sahip, daha az bu nedenle zaman ziyaretçiler tüm zaman her şey dahil beş yıldızlı tatil köyünde, etkileşim harcamak bekleniyor küçük hiç yerliler ile eğer. "Bir kişinin en iyi anıları bir çocuk gibi onların tatil anıları vardır. Rus çocuklar bir sürü Türkiye'de tatil geçirdim. Gelecekte, onlar olanlar Rus hükümeti yayınlanmaya başlayacak, "gazeteci Suat Taşpınar, Moskova'da yaşıyor" dedi.

Antalya Akdeniz ilinde birçok Rus turist tekrar ziyaretçiler, 19 yaşındaki Max Pronin, Türkiye'ye yaptığı sekizinci gezi duyurmaktir gibi. "İstediğiniz her şey burada. Barlar, iyi yemek, iyi hava, deniz, "dedi, Kremlin Palace Otel'de bir içecek içiyor" dedi.

turizm ve diğer bağlantıların çiçeklenme ile Ruslar ve Türkler arasında karma evliliklerin bir artış geldi. Bu çiftleri başlangıçta Rus kadınlar kendi ülkelerinde yoksulluk ve ağır bir erkek-kadın nüfus dengesizliği dönük olarak tartışmalı bir kaynağı olmuştur Türkiye'ye fahişe olarak çalışmak veya kocalarının bulmak geldi. Türkler Rus kadınlara Natasha "derdi," bir takma onlar cinsel "kolay olduğu bir inanç ile ilişkili başladı." Ama zamanla bu görüş değişti.

"Her şeyden önce, gelir düzeyi gibi Rusya'da artış, [kadınların sayısı fuhuş için gelen] azalmıştır. karışık evliliklerin sayısı arttıkça İkincisi, Rus kadınlar daha kolay Türk toplumunda kabul edilmeye başlandı "Daria Üge, Serhat Üge, bir Türk inşaat mühendisi ile evli olan bir Rus dedi kadın. "Başlangıçta, bunu rahat hissetmedim. Şimdi herhangi bir rahatsız edici görünüyor alamadım. "

Üge dedi, ancak Moskova özlüyor Antalya'da bir Rus toplumunun varlığı hayatını kolaylaştırıyor "dedi. Orada Rus restoranlar, güzellik salonları, çocuk yuvaları ve akıcı Türkçe ve Rusça olan çiftin kızı Yasmin, katılır hatta bir Rus okulu vardır.

Okul Rus göçmen Victor Bikkenev, komünizmin çöküşünden sonra Rusya'da ekonomik kaos kaçtı ve Türkiye'ye taşındı elektronik mühendisi tarafından kurulmuştur. Başlangıçta, o otellerde ve piyano çaldım sonra kendi turizm faaliyete başlamıştır. Zaman kızları 1998 Ancak, eşi Rusya'ya geri dönmek istedi doğdu. "Karım beni şöyle dedi: 'Ben Türk okuluna göndermek istemiyorum. Ona, Rusya'da var eğitim almak istiyorum. ' Ama geri dönmek istemiyordu, "Bikkenev, sonra bir çocuk bakım merkezi açmaya karar verdi" dedi. 2000 yılında kurulan merkez, 2004 yılında tam bir okula dönüşmesi Türk Eğitim Bakanlığı'ndan yeşil ışık var.

"Biz yaklaşık 60-70 çocukların okula var. Antalya karma çiftlerin ailelerinin yüzde sekseni Türk okullara çocuklarını göndermek, "Bikkenev dedi. tam sayısı bilinmiyor ama tahminen 10.000 ile 15.000 Ruslar Antalya'da yaşıyoruz. Türkiye'de karma evliliklerin sayısı eşit sıkıştırmak zordur. Moskova'daki Türk konsolosluğuna yetkililer bu rakamın çok yüksek olduğuna inanıyorum "dedi ama bazı tahminlere göre, ülkede 70.000 Türk-Rus çifti vardır. Moskova'da konsolosluk her yıl 300-400 karma evlilik uygulamaları alır "dedi.

"Yeni bir nesil doğuyor. Bu büyük bir bağ oluşturur, "işadamı Muharrem Kaçmaz, Rusya'da 1994 yılından beri yaşamakta olduğunu söyledi. "Bu karışık ailelere odaklanmak gerekir. Yakında eğitim ve askerlik ile sorunlarla karşı karşıya başlayacak. "

Tamamen Rus aileler de giderek Antalya, yaşam daha kolay ve daha ucuz Moskova'da olduğu yerleşti vardır. Bazı durumlarda, bir Rus işadamı, Antalya'da bir ev satın alacak orada ailesi yerleşmek ve hafta sonları ziyaret edin. "Bunun yerine Moskova yakınlarındaki şehir trafiğinde saat sürecektir bir yazlık, gitmekten, onlar Antalya'ya 3 saatlik uçuşu tercih ederler. Bu daha uygundur "Bikkenev dedi. Rus okulun varlığı bölgede de emlak satın almak için Ruslar teşvik yardımcı olmuştur.

Serhat Üge bir karışımın Kremlin Residence adlı konut pazarlama. "Out 48 konut, biz 12 Rus ailelerin ikamet yaşayan var," dedi.

"Yerliler çok Ruslar burada yaşamak ile mutluyuz. Komşum bir Rus olduğunu. Çok sıcak insanlar, "taksi şoförü Ali Çetin söyledi.

Yine de, kültürel farklılıklar ve yanlış anlamaların üstesinden gelmek için vardır.

Pavel Shternshteyn, Yekaterinburg, Türkiye'ye gelen olmuştur oradan 6 yaşında beri iyi yaptığı otelde, ancak personel konuştu Türk turistlerin aynı tesisleri paylaşan aynı görüşü yoktu. "Ben Türk erkekleri zor olduğunu düşünüyorum" dedi.

Türkler Rusya'da yaşamış, ülkenin her zaman dostane ve misafirperver bir yer değil kabul ediyorum. "[Ruslar] çok zordur. Her zaman güvensizlik bazı türüdür. Fakat bir kere seni, her şey değişir güven, "işadamı Ali Galip Savaşır, Moskova'da bir Rus kadın ile bir aile başladığını söyledi.

"Onlar ananas gibi: Onlar sıkı dışında, fakat onları soymak gibi, onlar tatlı içinde iken," işadamı Kaçmaz dedi.

"[Ruslar] çok uzak ilk altındadır. Buraya gelmeden ilk kez, geri gitmek istiyordu. seni tanımak kez Ama sıcak, "Şıkıdım şef Altın dedi olurlar. "Çok Rusya'da bir yabancı olarak çalışmak zordur. Orada ağır bürokrasi olduğunu. Onlar yabancıların hayatlarını daha da zor sık kontrol başaracağız. "

iki ülkenin yakın bir araya geldiği Fakat bile bu zorluklar Türkler için, dedi kolaylaştırılması olan Kaçmaz, ayrıca Rusya-Türkiye Ortaklık İş ve Dostluk Moskova temsilcisidir. "Biz kontrollere tabi tutuldu çünkü Bizim pasaportlar tüm yıpranmış olmuştu birçok kez. Şimdi bu kontrolleri daha az sıklıkta yer alıyor. havaalanlarında tutumu da değişti, "dedi. "Bir keresinde bir trafik ihlali yaparken yakalandı. Polis memuru pasaportumu baktı ve hemen beni futbol takımı ben destek istedi. Ben Galatasaray "dedi. Bana gidelim. Normalde, o kadar bitmiş olmayacaktı. "

Hala ders geliştirilmesi için bir oda vardı. Türkiye'de bile ve Moskova'da bir kültür merkezi yok Türk-Rus üniversitelerinin kurulması muhtemelen gelecekte uzun bir yoldur. Ama vize şartlarını bir son değişiklik olasılığı iki ülke arasında artan yakınlık hızlanır.

Eski Büyükelçi Vural ilk şey o zaman Moskova'ya 1988 yılında Ruslar için vize, hemen kabul edildi bir öneri kaldırılması için Türk hükümetine tavsiyelerde oldu gitti söyledi. Rusya karşılık için 20 yıl aldı. Yakın zamana kadar, Ruslar vize sınırında yayınlanan 20 $ ödedikten sonra, Türkiye girebilirsiniz ama Türkler için bir Rus vize bürokratik engellerin bir sürü yokedici gerekli almak. Birçok sürpriz iki ülkenin Haziran ayında gereksinimleri kaldırmak için, özellikle de Rusya ziyaretçiler için dünyanın en dan sıkı vize düzenlemeleri tutar karar tarafından yakalandı.

Zaten nispeten Ruslar için Türkiye'ye gelmek kolay olmasına rağmen, Türk hükümetinin vize şartlarının kaldırılması Rus turist sayısında artış inanıyor - ve hatta daha yakın iki ülke getir. "Herhangi bir bürokratik formalite olmadan seyahat edebilirsiniz," Halil Akıncı, Moskova geçen hafta görevini tamamladı Türkiye'nin büyükelçisi dedi. "Bu büyük bir psikolojik etkisi olacaktır."

İki ülke çok farklı kadarıyla olmakla ilgili kendi gelenekleri gibi, Daria Üge onu kim evlendi Türkler gibi Rus kadın ve Antalya'da yerleşik çok mutlu olduğunu söyledi. Kocası iki kültür arasında bir ortak yetenek dünyanın herhangi bir yerinde yaşamak olduğunu söyledi. "Her iki Ruslar ve Türkler çözümler bulmak için hızlı vardır. Bu yetenek kendi yollarla sorunları çözmek için var, "Serhat Üge dedi.

Sadece bir gerçeği bir çocuk yetiştirme değildir diye yanıtladı kızları Yasmin, "yükselmesine çift herhangi bir kültürel çatışmalar yaşanmıştır eğer Sorular. Kültürel hoşgörü önemlidir ve biz, her şeyden önce, iyi bir insan olarak Yasmin yükseltmek istiyorum. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.