19 Ağustos 2010 Perşembe

CUMHURBAŞKANI ABDULLAH GÜL TARAFINDAN REFERANDUM KAMPANYASI BAŞLATILDI.

Eylül anayasal referandum için, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül uyardı siyasi liderleri siyasi liderleri arasında artan sürtüşmeler tarafından iken kampanya onların davranış izlemek için endişelenen.

gazeteciler onunla Azerbaycan'a seyahat için konuşurken "Ben bunları bir araya getirerek zorluk," dedi Çarşamba dedi.

Sept.12 referandum hızla yaklaşırken, parti liderleri, Gül, Türkiye'ye yakışmayan olduğu için onların ifadesi eleştirdiler endişe kıvılcım her kamu konuşmalarında diğer hedeflediyseniz, Milliyet gazetesi bildirdi.

Cumhurbaşkanı ayrıca, "evet" veya "hayır" anayasa değişikliği ayrıntılarını açıklayan olmadan oy vatandaşların çağıran için partiler eleştirdi.

"Basit kelimeler yerine, bir genel seçimi ven konuşmalar veriyoruz. Bu değerli düzey Türkiye'ye başarmış olmak değil, "dedi.

Parti liderleri referandum kampanyası turları sırasında hakaret ve iddialarının başkanı endişe kıvılcım bütün taraflar tarafından kullanılan her konuşmalarında başka hedef var. "İşte onların diline çok tehlikelidir. Çok yaralayıcı ve kişisel dil var, "dedi.

"Bu çok tehlikeli bir durumdur. Bu ikisi arasında inanılmaz bir mesafe noktaya gelmiştir. Onlarla konuşmak ama bunları bir araya getirerek zorluk, "dedi.

"Bu durdurmak gerekiyor," Gül, siyasilerin birlikte Türkiye için önemli kararlar almak için gelmek zorunda belirtti, ancak dedi güven olmadan karşılıklı karar vermesi mümkün olmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.