27 Ekim 2010 Çarşamba

AVRUPA BİRLİĞİNE UYUM SAĞLAYAMAYAN PEK ÇOK ÜLKE VARKEN NEDEN TÜRKİYE DIŞLANIYOR

Bana Avrupa ülkelerinde Türklerin entegrasyon sorunu üzerine bir fikir edinmek için yardımcı iki olay vardı. Ilki on yıl önce oldu. Yeğenim ile sokakta yürürken, biz bizi birbirimize Türkçe konuşan duydum bir Türk adam tarafından durduruldu.



O onun televizyonun anten düzeltmek için bir televizyon tamirci iletişim yardım etmemizi istedi. Biz ve mağaza onun çevirmen olarak görev yaptı biz çıkarken sordum nasıl Londra'da yaşayan olmuştu uzun. Kendisi ve yedi yılı aşkın Londra'da yaşadığını İngilizce bir kelime konuşamıyordu. o, bir televizyon tamircisi gereken ne vardı bulamadım kadar Görünüşe göre, orada Türk gettosu sol hiç.
Avrupa'da Türk "varlığı" ile "İkinci bir deneyim sadece bir hafta sonu için Amsterdam ziyaret ettiğinde önce birkaç yıl oldu. Orada bir Türk arkadaşım var ve o farklı kesimden Türk gençleri beni tanıştırdı. Hepsi bu kadar dost, böyle güzel insanlar vardı ve hepsi ya da Hollanda'nın üçüncü nesil sakinleri ikinci edildi. Biz Amsterdam dışarı asılı başladı.

Normalde, ben yurt dışında olduğum zaman ben Türk restoranlara gitmek tercihim değil. Ancak, ben bir kebap evde yemek için beni davet ettiğinde orada benim genç arkadaşlarım reddetmek istemedim. Ancak farklı Türk restoranlar ikinci ve üçüncü daveti sonra, ben seçmişti ki Hollandalı bir restorana davet etmek istedim. biz restoranda oturuyorduk ne zaman gençler birinden ne duydum, ben karşısında şok oldu. Diye etrafına baktı durdurulmuş ve Amsterdam'da en lüks restoran değildi "Ben daha önce böyle bir restoran hiç bulunmadım." Gittik restoran, dedi; sadece iyi bir Hollandalı restoran ve ben bir Amsterdam uzman değilim - - aslında orada benim ilk kez oldu.

Daha biz daha ben bu gençlerin psikolojisini şaşırdı konuştu. Onlar benim Londra'da bir araya geldi Türk adam gibi değildi. Onlar, daha entegre görünüyordu Hollanda dili konuşan, vardiyalı çalışan vardı ve doğmuştu ve orada büyüdü. Ancak bu başka güzel ve içten insanlar Onlar dinci fanatikler ya da böyle bir şey yoktu içeri yaşadıkları ülkeye açık bir düşmanlık vardı. Onlar bunların toplumun geri kalanından görünmez duvarlarla ayrılmıştır, son derece izole dünyada yaşıyordu.

Ben eve geldiğimde, bir sürü bu gençlerin psikolojisini düşündüm. onlar, yabancılaştığını ve Hollanda toplumunu düşman aslında mıydı ya da, onların Türklük kayıp değil ki bana kanıtlamaya çalışıyor ya da her ikisi mi? Türkiye'den neydi insanlar onları görmek için bekliyor?

bu sefer, ben bu sorulara durulması iken, bizim Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın 2008 yılında Köln'de 20.000 Türk, Almanya, bir grup konuştum. Yaptığı konuşmada vatan Türklerin yurtdışında yaşayan Türkler ne beklediğinizi açıkladı. "Ben çok iyi bir asimilasyon karşı olduğunu anlıyoruz: Erdoğan söyleyerek, kalabalığa hitap etti. Biri sizi asimile etmeye bekleyemezsiniz. Asimilasyon insanlığa karşı bir suçtur. "

Ben Almanya'da "çok kültürlülük" sonunu Almanya Başbakanı Angela Merkel'in yorum üzerine hararetli bir tartışma sonrasında bütün bunları hatırladım. Şimdi Türkiye'de bildiğiniz gibi Almanya'da ya da başka bir Avrupa ülkesinde şimdiye kadar, farklı kültürleri yaşamak ve yan yana gelişmeye çok kültürlü bir toplum edilip, tüm tartışmalıdır gerçekten. Avrupalıların hiç Müslümanlar ve Avrupa'nın diğer kültürlerle memnuniyetle olup olmadığı tartışmalıdır. Evet, biz tüm bunları tartışabilirsiniz. Ama nasıl hakkında aynada kendi gözlerinin içine bakarak ve kendimizi aynı soruları sorarak?

Neredeyse yarım yüzyıl önce, binlerce ve hiç görmediğimiz ya da Avrupa'nın kalbi olan Türkiye'de büyük bir şehirde yaşayan binlerce Türk gönderilen, ve sadece onları Türkiye'ye geri sıcak para göndermesi bekleniyor. Bu insanlar - Onlar ve İstanbul ya da İzmir'e taşınmış olsa bile şimdi yaptığı gibi, büyük ihtimalle, orada hem kendi gettolarında yaratacaktır ciddi kültür şoku yaşamış olabilir - derin, derin kültür şoku sırasında felç olmuştur Hollanda, Almanya, İsviçre ve benzeri yaşayan. biz anlamak ve onların ağrı ve acı hafifletmek şey yaptım mı? Yaptığımız bütün sürekli insanların bu grubun içine şoven duygu ve düşünceleri pompa oldu.

Almanya'daki Türklerin entegrasyon sorunu, ya da herhangi bir yerde Avrupa'da, sadece Almanlar ya da Avrupalıların sorun olmaz. O da biz Avrupa parlamentolarında Türk milletvekilleri için de geçerli olduğunu görmek gibi bir kişi çok iyi bir Türk ve Müslüman ve mükemmel aynı zamanda Avrupa toplumuna entegre olabilir, hiç tahmin etmezdim vatan, Türklerin yarattığı bir sorundur.

Benim sütunun mekan ve burada bitirme ben bir cümle içinde özetlemek gerekirse, o da şudur: Türk resmi ve gayri resmi yaklaşım, AB için aday olduğunu ve teşvik eden bir ülkenin bir yaklaşım olamaz Türkler gurbetçi bu insanlara değil onlar biz onlara yaşama ve kendilerini oluşturulan cezaevlerinde ölmeye mahkum beri, insan haklarının çok fikrine karşı kendisi yaşayan toplumların entegre!


mobilya oturma grubu |
mobilya oturma grupları |
mobilya resimleri |
mobilya sanayi |
mobliya sanayi sitesi |
mobilya sandalye |
mobliya satış |
mobilya sehpa |
mobilya sektörü |
mobilya siteler |
mobilya siteleri |
mobilya takımı |
mobilya takımları |
mobilya tasarım |
mobilya tekstil |
mobilya tepe |
mobilya ürünleri |
mobilya ve dekorasyon |
mobilya yatak |
mobilya yatak odası takımları |
modern kanepe |
modern mobilya |
modern oturma grubu |
modern sehpa |
modern yatak odası |
modüler genç yatak odası |
modüler genç odası |
modüler mobilya |
modüler yatak odası |
mobdi mobilya |
mutfak mobilya |
mutfak mobilyası |
mutfak oturma |
mutfak oturma grubu |
mutfak takımı |
ofis oturma |
orta sehpa |
ortopedik yatak |
oturma grubu fiyatları |
oturma grubu modelleri |

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.