5 Kasım 2010 Cuma

EBEVEYLERİNN EN BÜYÜK SORUNU EĞİTİM.

Sadece tekrar yeni bir yere yerleşme? Gurbetçi ebeveynler kendileri ve çocukları mutlu edecek ne kendi varsayımlarının gidelim edebiliyoruz zaman yurt dışında büyük bir deneyim olabilir.



Açık bir zihin ve değeri yerine ay kadar ilk çift özellikle sırasında, negatif olarak odaklanmak farklılıkları tutmak için gurbetçilerin ve aileleri için çok önemlidir. Deneyim ya birlikte yakın bir aile getirebilir ya da ayrı çizin.
Türkiye'de bir gurbetçi aile bana okuyucuları ile paylaşmak istiyorum geçenlerde bir mektup gönderdi. Benim cevap ben eğitim uzmanları ve ne önerirsiniz bazı arkadaşlardan almış nelerdir.

Sevgili Charlotte

biz bu kadar çocuk eğitimi hakkında düşünmeye fazla olacağını fark etmemiş yurtdışına taşımaya karar verdiğinde. Sadece burada şimdi çapraz kültürel yaşayan bir aile olarak bazı eğitim planlaması yapmak için ne kadar önemli olduğunu fark kısa bir süre edilerek.

Natalie, çok haklısın! Benim eğitimci arkadaşım bir süre pasaport kültürü olmayan bir kültürde yaşayan birçok ailenin bir çok geçiş yaşam yaşamak ki önce kitapçı barındırılan bir seminere dikkat çekti. Onlar, daha fazla seyahat etmeye yeni yerlere daha sık hamle yapmak ve mono-kültürel yaşayan ortalama bir ailenin daha kendi yaşam tarzı üzerinde daha fazla etkisi deneyim eğilimindedir. Bu geçiş yaşam tarzı çocukların eğitimi üzerinde önemli bir etkiye sahip olabilir. bir yedek plan B önleyebilir veya karar geçiş dönemlerinde yapma stresli hafifletmek, gitmeye hazır olan, iyi düşünülmüş plan A olması.

Seminerde uzman bir eğitim sizin felsefe dahil etmek önemlidir hakkındaydı, her çocuk için uzun vadeli hedefler, her çocuğun öğrenme tarzı bir anlayış, bir farkındalık her çocuğun potansiyel ve yetenek belirli alanlarda doğru eğildi ve faiz, ve her çocuk sizin belirlediğiniz hedeflere ulaşmak için sürebilir geçici bir akademik yolu ele alınması gerekebilir öğrenmek için bir çocuğun yeteneği zayıf bir farkındalık. HİSSE Eğitim Hizmetleri ve benzeri kuruluşlar ile çalışmak Arkadaşlarım bir ailenin planı formüle yardımcı olacak bilgiler ve kaynaklar ile anne sağlamak için mutluyuz.

Natalie de bu soruyu soruyorum: "Ne fark benim pasaport kültürde yaşarken daha çapraz kültürel yaşarken benim çocukların eğitimi evde yaşayabilirsiniz"

Natalie, eğitimci uzmanlar çapraz kültürel yeni kültür ve dil, izolasyon diğer ev eğitimciler, mevcut basılı kaynak eksikliği ve zaman yönetimi konularında bir nedeniyle izole ile ne ilgisi var yaşarken evin en sık sorunlar çocukların eğitimi olduğunu söylemek yoğun ve geçiş yaşam tarzı. Bu zorlukların hepsi iyi düşünülmüş yıllık plan alarak azaltılabilir bilerek her sorun ile ilgilenir. planının bir yıllık inceleme ayarlamaları gerektiği gibi yapılabilir ki önemlidir.

Natalie da binlerce ebeveyn sormak bir soru sorar: "Will iyi akademik gerçekleştirmek için Çocuğumun yeteneğini etkileyen ikinci bir dilde okula gidiyor?"

Yakın zamanda iki dillilik / çok dillilik üzerine bir seminer barındırılan ve sıcak bir konu buldu. seminer veliler itibaren ikinci bir dili öğrenme hem avantajları ve zorlukları vardır öğrendim.

Sunucuyu bu araştırma şu noktaları gösterir dikkat çekti: Öncelikle, maruz kalma diğer kültürler ve diller genellikle büyük fayda olduğu. Ikinci, çocuklar ve dengeli iki dilli (iki dilde de hemen hemen aynı işlevi mümkün) olmak yetişkin her iki dilde de fayda çarpılır deneyim. Ancak, bir meydan okuma bir gerçek iki dilli olmak beklenenden fazla uzun sürebilir olmasıdır. Bazı araştırmacılar bu akademik akıcı olmak çok 5-7 olarak yıllar sürebilir inanıyoruz. çocuklar genellikle konuşma sırasında 1-2 yıl sonra akıcı ses, onlar kültürel bilgi ve dil o dili anadili olarak konuşan var yılları sahip değil açıkları yaşamaya devam etmektedirler. Bu nedenle, daha sonra ilkokul yıllarında çocuk veya yaşlı bir süre ve amaç için değilse başka bir dilde tam zamanlı çalışmaya başlaması tavsiye edilmez. öğrenme güçlükleri tanısı olan öğrenciler aynı zamanda bir yüksek stres, ikinci dil akademik ortama giriş için tavsiye edilmez. Ancak, araştırma konuları öğrenme ile öğrenciler düşük stres ortamında ikinci bir dil öğrenme yararlanabilir olduğunu göstermektedir.

düşünmek için bir çok şey var.

B7 |
B9 |
B11 |
B13 |
B15 |
B17 |
B19 |
B21 |
B23 |

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.