10 Ağustos 2010 Salı

DÜŞEN ASKERE SAYGI.

üniformasını, Gülsüm EFIL, öldürülen Spc karısı aydınlanıyor. Sgt. Hacı Ahmet EFIL, gözyaşları içinde kocasının tabutu karşılıyor.
Cenaze törenleri dün bir askeri aracı uzaktan kumandalı mayın inanan tarafından yasadışı Kürdistan İşçi Partisi'nin (PKK) tarafından Mardin'in Nusaybin ilçesinde pazar günü ekili olduğu çarptı öldürülen üç askerler için yapıldı.


Cenaze törenleri askerler Spc ve memleketine yapıldı. Sgt. Zeki İnan, Spc. Sgt. Hacı Ahmet EFIL ve Spc. Sgt. Taner Özdemir, ve üst düzey askeri ve siyasi figürler yanı sıra aile, arkadaşlar katıldığı ve diğerleri saygılarını sunmak için geldim. Özdemir, cenaze Kars'ta yapıldı ailesi, tören sırasında harap görünüyordu. Özdemir annesi-in-law, Gülsen Çelik, onlar ağrıları teröre neden bir son istiyorum "dedi.

"Ben askere sevinçle oğlum-in-law gönderdi. Şimdi onun tabut kucaklayan duyuyorum. Bu kabul edilemez bir şeydir. Bütün üst düzey yetkililerin hitap duyuyorum. Biz kan dökülmesini sona istiyorum. Biz diğerleri biz hissettim acıyı hissetmek istemiyorum, "Çelik dedi.

Danışmanlık ekipleri oğlunun tabutu gördükten sonra yıkılan bir asker annesi, Cahide Özdemir, yatıştırmaya çalıştı. Özdemir Garrison Mezarlığı'nda toprağa verildi.

İnan ve EFIL için cenaze törenleri Ordu ve Kahramanmaraş, sırasıyla yapıldı.


öldürülen Spc aile fertleri. Sgt. Taner Özdemir Kars Havaalanı'nda ağlamaklı gözlerle bedeni aldı.

Pazar ölümcül patlamanın ardından, Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) PKK'lı teröristlerin peşinde bölgede geniş bir operasyon başlattı.

Terör son aylarda ölümcül bir dizi saldırı sonrasında Türkiye'de tartışma üst konu olmuştur. Saldırılar çoğunlukla askeri üslerin hedef için, ve daha da yaralı güvenlik personeli onlarca ölü bırakarak var. PKK'nın terör saldırıları genellikle ilkbahar ve yaz aylarında aylık artış sıcak hava kuzey Irak dağlarında teröristlerin infiltrasyonu artış sağlar gibi. Binlerce teröristlerin sınırdan dağlarda dayanır.

terör saldırılarının sayısının gözlemcilerin çoğu için, son zamanlarda artış, doğrudan doğruya hükümetin anayasa değişiklik paketi üzerinde yaklaşan kamu referandum bağlıdır. PKK sadık pakete karşı olduğu bilinmektedir. Bu 12 Eylül hedefleniyor referandum, anayasa değişiklikleri karşı oy insanları teşvik etmek için askeri üzerindeki saldırılar arttı söyleniyor. yorumcu başka bir gruba göre terörist saldırılarda eskalasyon Bir amacı, hükümetin demokratik girişimi sabote etmek için, geçen yaz, ülkenin Kürtlere daha fazla kültürel haklar vererek terörle en aza indirmek için duyurulur. PKK bu girişime de karşı çıkıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.