13 Ağustos 2010 Cuma

ERGENEKON ZANLISI ERSÖZ: ORGENERAL ERUYGUR NE EMRETTİYSE ONU YAPTIM DEDİ.

Emekli General Levent Ersöz Emekli General Levent Ersöz, henüz dava ve bir şüphelinin Ergenekon, gizli bir suç örgütü, hükümeti devirme planı yapmakla suçlanan karşı soruşturmada ikinci ve üçüncü iddianame dayalı olarak deneme duruyor Jandarma Komutanı Orgeneral emekli suçladı Şener Eruygur da soruşturma suçlanan standları, kendisinin suçlandığını etkinliklerden sorumludur.

Ersöz dün Ergenekon davasının bir duruşmada video konferans yoluyla ve savcıları Mehmet Ali Pekgüzel ve Taşkın Bihat gelen sorularını yanıtlamıştır ifade verdi. O ifadesinde o işadamı Mehmet Emin Karamehmet ve gazeteciler Mustafa Balbay ve Tuncay Özkan ile bir araya geldi söyledi - hem Ergenekon zanlıları - Orgeneral Eruygur emriyle.

Ersöz, Ocak 2009'da Ergenekon terör örgütü lideri, ifadesinde itiraf olma suçlamasıyla kendisini ziyaret etmek için o jandarma istihbarat birimi başkanı olarak görev geldi kişilerle görüşmelerin vardı tutuklandı.

Taşkın yaptığı ses kayıtları hakkında Ersöz sorulan Ergenekon iddianamede yer. Bu kayıtlarda, Ersöz Özkan görevden alınması üzerine hoşnutsuzluk ifade Karamehmet tarafından Kanaltürk'ün TV istasyonunun eski sahibi. Özkan, 2002 yılında Karamehmet medya grubu başkanı oldu fakat 2003 yılında görevden alındı.

Ersöz de ifadesinde geçen yıl yaptığı Karamehmet ile mali destek devamı başka bir Ergenekon zanlısı için, gazeteci Ergün Poyraz sağlanan isteğine kavuşmuştu söylemişti. O Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) iddia kitapların yazarı olarak bir "Siyonist" planın parçası olarak Türkiye'de iktidar olduğu bilinmektedir. "Ne Poyraz için mali destek sorunu yok askerlik mesleğinin ne ilgisi var?" Savcı sordu. Ersöz soruya sinirlendi ve şöyle dedi: "Bunun için yasa kontrol edin. Bu emir askeri üstlerin] ve itaat edilmelidir [söylüyor. Ergün Poyraz durumda ek olarak, ben de Tuncay Özkan ve Mustafa Balbay ile Şener Eruygur sipariş üzerine bir araya geldi. Ne üstün emretti benim yaptı. Evet, üstün bana bunu emretti, ben de yaptım. "Zaman Pekgüzel olup olmadığını bir gazeteci istihdam endişe görevini arasında olduğunu sordu, Ersöz şunları söyledi:" Benim görev tanımı yapıyor içerir ne komutan emir. Ben, 'Hayır,' ne zaman benim komutan bana "Bunu yapmak için ya da" Jandarma Genel Komutanlığı (JGK) ve eski başkanı bu kişi ile buluşuyor. "Eski kafa söyler yapamam hayır deme şansı var Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD), Eruygur, 2008 yılında Ergenekon terör örgütü lideri olmak suçundan tutuklanmıştı. diye bir beyin kanaması nedeniyle hastaneye kaldırıldı sonra O İstanbul 9 Ağır Ceza Mahkemesi tarafından Aynı yılın Eylül ayında sağlık nedenlerinden ötürü resmi gözaltından serbest bırakıldı. İddiaya iki başarısız darbe yer aldı 2004 yılında Ayışığı (Moonlight) ve Sarıkız (Sarışın Kız) kod adlı çalışır. Savcılık, emekli general için arka arkaya üç kez ömür boyu hapis cezası talep ediyor.

Perşembe günü ifadesini sırasında, Ersöz olduğu iddia edilen darbe araziler Jandarma Genel Komutanlığı hazırlanmış hakkında sorgulandı. "Bu planlar Jandarma Genel Komutanlığı yapılan kalmadın. Orada Jandarma Genel Komutanlığında darbe 'c' olamaz. yanlısı darbe anlamına sahtekârlık olarak, "dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.