4 Ağustos 2010 Çarşamba

SINIR KAPILARINDA REFERANDUM OYLAMALARI BAŞLADI.

Oylama referandum Salı günü sınır kapılarında başlayan süreç sorunsuz bazı alanlarda gitti, fakat diğerlerinde bazı sorunlar vardı. iki sandığı oy açıldı Edirne ili, Kapıkule sınır kapısı sekizde, Hamzabeyli birinde Yakın ve İpsala içinde.
Vatandaşlar Türk pasaportu ve seçmen kaydı belgesi için oy mümkün olması gerekir. Ayrıca, yurt dışında 18 yıldır 12 Eylül girin veya referandum günü ülke çıkmak veya referandum tarihte eski altı aydan fazla, yaşıyorum Türk vatandaşlarının çifte vatandaşlık tutabilir Sınır kapılarında oy. onlar kayıtlı bölgedeki oy gerekiyor Ancak, iş, tatil veya dini nedenlerden dolayı ülkeyi terk Türk vatandaşlarının sınır kapılarında oy kullanma izin verilmez.

Tümer Emeksiz, Belçika yaşadığı Türkiye'nin ayrılmadan önce yaptığı oy, o zorluklara ki 12 Eylül askeri darbesi döneminde Türkiye'de meydana bildiği gibi o reform paketi onayladı "dedi. "Ben 'evet', Türkiye'de daha fazla demokrasi için oy" dedi. Nihat Özdemir, Almanya'ya gittiğini, o reform paketine karşı çıkıyor ve "hayır oy" dedi.

Hamzabeyli sınır kapısında Polonya'ya gitmeden önce onun oy Bir başka vatandaş, Muammer Burkaç, reform paketini Türkiye için önemli olduğunu söyledi. Burkaç ayrıca o iki saat boyunca oy bekledi ve mutlu kendisinin yaptığını belirtti.

İstanbul Uluslararası Atatürk Havalimanı'nda bazı yolcuların teknik zorluklar nedeniyle oy mümkün değildi olarak arada hazırlıklar vatandaşlar için bazı sınır kapılarında anayasal reform paketi için oy kullanmasının tam olmazdı.

İstanbul Atatürk Havalimanı, bazı vatandaşların fazla bir saat oy bekliyordu. Ancak, bilgisayar sistemleri çalışma yoktu ve seçim yetkilileri durumu idare etmeye yetkili değildi.

Yetkililer Pazartesi günü, Türk vatandaşlarının sınır kapılarında 12:01 başlayan at önce oylama başlatmak mümkün olacağını duyurmuştu 3 Ağustos tarihinde. referandum takvim Yüksek Seçim Kurulu (YSK) hazırladığı göre, vatandaşların 25 sınır kapılarında Salı gününden itibaren 12 Eylül bir referandum tarihinden tarihinde 17:00 kadar oy verebilirsiniz. Bu oylama istasyonları 24 saat açık bir gün, haftada yedi gün vardır. Vatandaşlar olanlar YSK tarafından belirtilenden daha yerlere başka oy izin verilmez.

sistemleri olmadığı gibi olanlara oy istedi çoğu çalışan uçuş kapıları amacıyla onların uçuşlar yakalamak için gitmek zorunda kaldım.

Vatandaşlar hatlarında onların oy bekledi süreci ile dehşet ifade etti. o çizgi artık bekledi eğer onun uçuş eksik riske çünkü Hikmet Arsen, Kanada uçan olduğunu, onun oy olamazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.