16 Ağustos 2010 Pazartesi

BM BAŞKANI PAKİSTANA YARDIM HAZIRLAMAK İÇİN BAĞIŞ ÇAĞRISINDA BULUNDU.

BM başkanı Pakistan için yardım hızlandırmak için yabancı bağış çağrısı


Pakistan sel ölüm bisküvi paketleri Muzaffargarh, Pakistan gönüllüler tarafından dağıtılan toplar. Kolera sel perişan Pakistan su yüzüne sahip, BM hafta sonu 20 milyon kişi hükümetin sefalet ekleyerek doğruladı felaketin evsiz hale bulunduğunu söyledi. BM Genel Sekreteri Ban Ki-moon yıllarda ülkenin en kötü sel sonrası Pakistan için yardım hızlandırmak için yabancı donörlerin çağırdı yaşamlarını kesintiye 170 milyon insanın onda fazla.
şiddetli muson yağmurlarının, büyük nehirler, en fazla 1600 kişi öldü Pakistan's dağ vadileri ve verimli ovalar sular altında kaldı ve iki milyon evsiz bırakarak arttı.

Altı milyon insan hala yiyecek, barınak, su ve ilaç, Birleşmiş Milletler gerek diyor.

Ama bir alan kabaca İtalya boyutunu seller, hükümet ve yabancı yardım çarptı yavaş ve Birleşmiş Milletler önümüzdeki olmuştur hasta ve aç yardım gelmezse eğer arasında ölümlerin ikinci bir dalga konusunda uyardı.

BM korkuları salgın hastalıklarla kurtulanların geçici branda çadır uyku ile yayılmış olabilir ortasında koleradan ilk vaka bildirmiştir. Bazı dilenmek veya yağma.

Köprüler, otoyollar iki şiddetli yağmurlar ve köyler tarafından çekildi edilmiştir zaten Asya'nın en yoksul ülkelerinden biriydi ne de dış dünya ile kesilmiş olan yıkılmıştır.

bir alan kabaca İtalya boyutunu seller, hükümet ve yabancı yardım çarptı ile yavaş ve Birleşmiş Milletler önümüzdeki olmuştur arasında ölümlerin ikinci bir dalganın uyardı hasta ve aç yardım gelmezse eğer

459.000.000 $ yardımın sadece dörtte ilk yardım için gerekli, Birleşmiş Milletler göre geldi.

"Ben buradayım ... benim sempati ve insanlar ve Pakistan hükümetinin davasının bu zamanda, Birleşmiş Milletler dayanışma birlikte paylaşmak için, "Ban Pakistan gelmeden söyledi.

"Burada da Pakistan onların yardımı hızlandırmak için dünya toplumu teşvik ediyorum."

Ban hem Başbakanı Yusuf Raza Gilani ve Devlet Başkanı Asif Ali Zerdari, felaket ve gelişeceğini olarak gezisini kısa kesme değil Avrupa'ya seyahat sonra popüler öfke için bir paratoner olmuştur araya geldi.

BM lideri sel ziyaret etmeyi planlıyor pazar alanları vurdu.

Ban'ın ziyareti Pakistanlıların milyonlarca olarak giderek zaten siyasi çekişme ve Taliban militan şiddet isabet hükümet tarafından sinirli olan, gelir

Pakistan hükümeti çok yavaş olma kurbanları çoğunlukla askeri güvenerek ile krize yanıt vermek için suçlanıyor - en güçlü kuvvet Pakistan - ve yabancı yardım kuruluşları yardım için.

Sel suları bastığında kalabalık Sindh eyalet ve Baluchistan, bir bölge aynı zamanda on yıllardır süren ayrılıkçı ayaklanma çarptı güneybatı eyaleti yeni tehditler oluşturmaktadır.


BM Genel Sekreteri Ban Ki-moon (Gözlüklü ortada), Pazar günü Rawalpindi, Pakistan, içinde Chaklala hava üssü vardığında medyaya konuşuyor. Ban, daha sonra 20 milyon insanın yardım çalışmalarına artırmak için sel-perişan Pakistan seyahat evsiz yaptı.

Buğdayın en az 500.000 ton seller tarafından yok edilmiştir. işçiler yeterince çabuk taşımak mümkün Sel de yüze vuran yükselen olduğu gibi Kot Addu güney Pencap, çanta binlerce At harap yatıyordu.

"Ne kadar buğday birçok çanta daha güvenli bir yere beş veya altı saat vardiya olabilir? dedi Naseem Khan Khattak, seller tarafından batık bir un değirmeni sahibi. "Biz kesinlikle hiçbir şey yapamadı. Nasıl tufan mücadele vardı? "

Vurgulama lojistik destek ve kurtarma çabaları, un, yağ ve pirinç yemek için helikopter eksikliği dar dağ boyunca katır tarafından yapılmıştır Shahpur içinde 150.000 kişiye kuzeybatısındaki Swat vadisinde izler.

hükümetin algılanan başarısızlık kriz, bir askeri darbe mücadele rağmen pek olası değildir. Ordunun önceliği, Taliban direnişçilerinin mücadele ve iktidarı ele geçirme bir felaket sırasında hiçbir mantıklı olur, analistlerin görüşüne.

Muhalefet lideri Navaz Şerif ve Gilani onlar kriz, belki daha fazla siyasi istikrarı yaratmaya yardımcı siyaseti bir kenara bırakıp söylediler.

Uluslararası Para Fonu büyük ekonomik zarar ve Maliye Bakanlığı uyardı onu gayri safi yurtiçi hasıla büyüme hedefi bu yıl 4,5 oranında özledim söyledi.

Herhangi bir ekonomik kriz gibi hükümetin Taliban'a karşı savaşta kalpleri ve zihinleri kazanmak için projeleri finanse amaçlamaktadır gelirdi.

Buğday, pamuk ve şeker bitkileri tüm tarım ekonomisinin bir dayanak noktası olan bir ülkede hasara uğramış.

Waters aşağı Pencap kuzeybatısında ilinden Adana, daha taşkın beklendiği kükredi. Sindh Pakistan en büyük şehri ve ticari ev merkezi Karaçi olan. endişeleri diğer kent merkezlerinde risk altındadır yükselen olmasına rağmen Seller orada, çoğunlukla kırsal alanlara zarar var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.